CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 July 2010

Runsing...mengapakah?

Farah Zahid | 20:50 |
Emm..kenapa agaknya?
dah 2 hr nih, perasaan runsing, risau, tiba2 muncul..
mcm serabut pun ye jugak, aduyai....
kenapa aku jadi mcm ni..

Kadang2 rasa tak sedap hati..
dahla rasa risau membuak2, tambah dgn rasa tak sedap hati, haish...
mungkinkah akan terjadi sesuatu kat diri aku?
atau kat ahli keluarga aku?atau saudara mara aku?
mungkin jugak akan berlaku kat kawan2 aku?atau kat seseorang yg aku sayang?

Ya Tuhan...aku tak dapat berfikir dgn betul hny krn benda ni..
emm..sabar, sabar, sabar..bawak mengucap, beristighfar..
jgn diikutkan sgt perasaan tah apa2 ni..
bukan aku nak buruk sangka.... (walaupun kadang2 ada jugak bersangka buruk, huuu..)
tp kn, kadang tuh, apa yg aku rasa ni, akan berlaku sesuatu yg di luar jangkaan..
apakah sebenarnya yg akan jadi ni?huhuhu...
aku cuma berharap tak ada apa2 yg buruk akan berlaku kpd siapa2..
mudah2an ni hny mainan perasaan dr diri aku yg stress (aku stress ke skrg ni??)

0 kata-kata indah:

Post a Comment

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.